1. Wakacje filipińskie organizowane są przez Kościół Parafialny p.w. NMP Matki Kościoła.
2. W wakacjach mogą uczestniczyć dzieci przynależące do parafii NMP MK oraz spoza niej.
3. Zapisy na wakacje są dobrowolne.
4. Rodzice/opiekunowie prawni zapisując dziecko na wypoczynek podpisuje odpowiednie oświadczenie.
5. Za drogę dziecka na wypoczynek i z wypoczynku odpowiada rodzic/opiekun.
6. Zajęcia odbywają się w środy od 7.07 do 25.08.2010.
7. O każdorazowej zmianie czasu trwania wypoczynku organizatorzy zobowiązani są powiadomić rodziców/opiekunów prawnych - powiadomienie na tablicy ogłoszeń.
8. Dziecko otrzymuje jeden posiłek w formie drugiego śniadania.
9. Uczestnikowi wakacji zabrania się przynoszenia na zajęcia cennych przedmiotów i przedmiotów niebezpiecznych.
10. Uczestnik zabawy przychodzi ubrany odpowiednio do aury.
11. Osoba odbierająca dziecko na życzenie opiekuna wakacyjnego zobowiązana jest okazać się dowodem osobistym.
12. Rodzice/opiekunowie są zobowiązani poinformować o chorobach zakłócających rytm dnia dziecka biorącego udział w wakacjach (choroba lokomocyjna, alergie, adhd, padaczka, astma, choroby serca, itp.)
13. Dzieci przychodzą na zajęcia punktualnie i są punktualnie odbierane.
14. O zauważonych niepokojących sytuacjach, zaistniałych podczas trwania wakacji, rodzice/opiekunowie są zobowiązani jest informować opiekunów grup oraz głównego organizatora.
15. Dziecko bierze udział w zabawach bezpłatnie.
16. Na wycieczkach uczestnicy nie oddalają się od grupy.
17. Do autobusów dzieci wsiadają i wysiadają na wyraźne polecenie opiekunów.
18. Podczas jazdy nie chodzą po autokarze ani samowolnie nie zmieniają miejsc.
19. O złym samopoczuciu dzieci koniecznie natychmiast informują opiekuna.