Id | Autor | Tytuł | Wydawnictwo | Dział |
---|---|---|---|---|
4472 | Westwood, John | Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta.
Tytuł: Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta. Autor: Westwood, John Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Warszawa Business Press 1988 ISBN: 8390079852 Hasła przedmiotowe: Marketing ; poradnik; Przedsiębiorstwo ; planowanie ; |
Warszawa Business Press 1988 | 33 - ekonomia |
4471 | Filar, Dariusz (Red.); Rzońca, Andrzej (Red.); Wójtowicz, Grzegorz (Red.) | Ekonomia po polsku
Tytuł: Ekonomia po polsku Autor: Filar, Dariusz (Red.); Rzońca, Andrzej (Red.); Wójtowicz, Grzegorz (Red.) Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Warszawa Wydawnictwa Fachowe CeDeWu.PL 2007 ISBN: 978-83-60089-53-8 Opis fizyczny: 269 s. : il. kolor. ; 24 cm. Hasła przedmiotowe: Polska ; gospodarka ; od 2001 r. ; wydawnictwa popularne; |
Warszawa Wydawnictwa Fachowe CeDeWu.PL 2007 | 33 - ekonomia |
4470 | Sasin, Wiesław Zygmunt | Analiza ekonomiczna firmy : pełna przykładowa analiza dla przedsiębiorcy prowadzącego działalność produkcyjną, handlową i usługową na wielu segmentach rynku
Tytuł: Analiza ekonomiczna firmy : pełna przykładowa analiza dla przedsiębiorcy prowadzącego działalność produkcyjną, handlową i usługową na wielu segmentach rynku Autor: Sasin, Wiesław Zygmunt Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Łódź Agencja Wydawnicza InterFart 1998 ISBN: 83-86939-29-X Opis fizyczny: 160 s. : tab., wykr. ; 21 cm. Hasła przedmiotowe: Ekonomia matematyczna; Ekonomika przedsiębiorstwa ; Polska; |
Łódź Agencja Wydawnicza InterFart 1998 | 33 - ekonomia |