Id | Autor | Tytuł | Wydawnictwo | Dział |
---|---|---|---|---|
4473 | Kaplan, Steve | Polowanie na słonie. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów
Tytuł: Polowanie na słonie. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów Autor: Kaplan, Steve Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Łódź Wydawnictwo MT Biznes Sp. Z o.o 2007 ISBN: 978-83-88970-33-7 Opis fizyczny: 224 s. |
Łódź Wydawnictwo MT Biznes Sp. Z o.o 2007 | 33 - ekonomia |
24458 | Waschko S. red. | Zagadnienia Międzynarodowych Targów: Materiały Sesji Specjalnej poświęconej zagadnieniom międzynarodowych targów ze specjalnym uwzględnieniem Targów Poznańskich: Poznań 16-17 maja 1958
Tytuł: Zagadnienia Międzynarodowych Targów: Materiały Sesji Specjalnej poświęconej zagadnieniom międzynarodowych targów ze specjalnym uwzględnieniem Targów Poznańskich: Poznań 16-17 maja 1958 Autor: Waschko S. red. Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Wydawnictwo PWN 1959 |
Wydawnictwo PWN 1959 | 33 - ekonomia |
24390 | Wiankowska Z. Red. | Ekonomia a cele społeczne John Kenneth Galbraith
Tytuł: Ekonomia a cele społeczne John Kenneth Galbraith Autor: Wiankowska Z. Red. Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Wydawnictwo PWN 1979 |
Wydawnictwo PWN 1979 | 33 - ekonomia |